Rx-Water : Terapi Air Penyembuh Aura

>> Thursday, February 25, 2010

Sistem Rx-Water® adalah penemuan terbaru didalam teknologi penulenan air sejagat. Ia suci, bersih dan boleh memecahkan molekul air menjadi sekecil mungkin supaya ia mudah diserap ke dalam sel-sel badan dan sistem darah yang kemudiannya akan diedarkan ke seluruh tubuh badan dan menjadikan anda sihat daripada kepala hingga ke kaki.

Memang sudah diketahui umum bahawa kualiti air yang kita minum memberi kesan kepada kualiti air didalam badan dan sel-sel badan kita. Mengambil air yang berkualiti rendah dalam jangkamasa yang lama akan merosakkan sel-sel tisu di dalam badan dan secara tidak langsung akan membawa kepada penyakit yang tidak diingini. Oleh itu tidak hairanlah air memang sudah diiktiraf di mata dunia sebagai satu rahsia kepada kehidupan yang sihat dan panjang hayat.

Prinsip yang digunakan untuk Terapi Rx-Water® adalah melalui cara penyembuhan dengan menggunakan air sebagai media utama. Fikiran yang positif, zikir, percakapan dan tenaga serta semangat untuk sihat boleh di pindahkan kepada Rx-Water TM melalui gegaran. Justeru,apabila kita minum air itu, tenaga positif ini akan dipindahkan kepada sel-sel dalam badan kita dan ini akan membantu proses penyembuhan.

Kita harus sedar bahawa air yang bersih, suci dan berkualiti mempunyai sumber tenaganya yang tersendiri dan kebanyakkan prinsip perubatan kuno adalah juga berasakan air, bukan sahaja dari segi rawatan untuk simptom-simptom yang tertentu, tetapi juga ia merupakan sebagai sumber kepada kehidupan dan kesihatan kita. Inilah yang menjadi asas Terapi Air Penyembuh Aura Rx-Water®.

Perlulah diingati bahawa sebelum anda minum Rx-Water®, mintalah dengan nama Tuhan yang Maha Kuasa, kesihatan yang anda inginkan untuk tubuh badan anda dan hembuskanlah permintaan anda itu ke dalam Rx-Water®. Berlainan kaedah boleh dilakukan bergantung kepada keadaan.

Rx-Water Filter (Penapis Air Rx) boleh didapati dengan harga...

RM 1980.00 - harga ahli*
@
RM 2380.00 - bukan harga ahli

Pemasangan adalah percuma!!!

"BERSAMA MENYOKONG PRODUK KELUARAN MUSLIM"

Hubungi:
Ustaz Ahmad bin Hassan
019-5120824


*Yuran keahlian adalah sebanyak RM 70 sahaja

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP